2008. július 26., szombat

BM,barack

A legutóbbi klubban Orsi adott egy BM tesztcsomagot,így azóta ismét szorgalmasan moshatópelusozunk ... is. Azért is,mert mivel nincs papírbetétünk így a teszt-tetrákat nincs kedvem és szívem összekakisozni,így mivel a fiatalember jó ha napi egyszer termel ilyet,azt is reggel,ez időben még a papírpelust használjuk....egyenlőre tetszik.bár a szívem valami természetesebb külső nedvességzáróhoz húz,mint a gyapjú...lehet,hogy muszáj leszek megtanulni kötni??
Ma a legnagyobb boldogságomra majdnem egy egész óriásbarackot ivott meg.Igen ivott,mert releszeltem,és annyira híg lett,hogy a kanalazás nem ment (nem is érdekelte),de inni nagyon mulatságosnak tartotta,majdnem mind meg is itta!!Aminek nagyon örülök,mert valami már megint megfogta a hasát....

Nemrég múlt 7 hónapos,és most már csak 400 g-ot hízott 1 hónap alatt!!Így 8500g volt!

Kendőzést szereti,mostmár szinte mindig batyuban hordom, annak is a megerősített változatával,nekem így kényelmesebb és szerintem így tutira nem nyomom a lábikóját se.Ő meg nagyokat durmol a hátamon.

Persze van amikor pihen a kendő,mint a képen látható.

1 megjegyzés:

Jucuu írta...

Nem tudtam, melyik bejegyzésbe rakjam, ide került végül, mert olyan édes ez a kép!
Szóval, az üveggolyókat átgurítottam hozzád! :)