2008. november 22., szombat

megjött a hideg


Botond betöltötte a 11.hónapját és ezzel be is köszöntött a hideg,ebéd után még egy hózáport is végig nézhettünk!Jó későn érkezett,nagyon szép őszi napokkal ajándékozott meg minket a természet,jókat kirándultunk,sétáltunk,amennyi időt lehetett azt kint töltöttük, kihasználtuk a szép időt...ezért is maradtam el...No meg kedden lett vége a Nemzetközi Babahordozó Hétnek,ami egyszerűen nagyszerűen sikerült,nagyon-nagyon sokat kaptam a lányoktól,anyukáktól akikkel a Héten ügyködtünk,felemelő érzés,hogy bár csak egy iciri-picirit,de én is tehettem hozzá,hogy jól sikerüljön.

Közben elkezdtem kötögetni is, a bekúszó hideg,és egy szuper akció az én kedvemet is meghozta,ezek lettek belőle Botondnak.
1 pár lábszárvédő,hogy a Mei taiból kilógó lábikája ne fázzon és egy szuper sál,mert nem volt csak vékony kendőnk. A sál Jucuu dizájn,nagyon tetszik!
Természetesen tele van hibákkal, abszolút látszik rajta,hogy kezdő kötötte...még szerencse,hogy Botondot nem érdekli.
Botond napról napra okosabb:)tapsol,integet,kiköpi ami a szájában van,ha odatartom a tenyerem és mondom,hogy kérem,ÉS megvan az első szó! ÁPPA (APA,lámpa,lába).:))
Zokog ha reggel látja elmenni az Apját.
Egyre többet és hosszan jár.Ha valami rövidebb (3-4m)útja van,akkor feláll és eltipeg.Azért a mászást még nem hanyagolja,ha gyorsan kell valamit megszerezni akkor lehuppan a pelusra,majd uzsgyí elteper.

Nincsenek megjegyzések: