2008. november 3., hétfő

PC :)

Kipécéztek...újabb blogjáték:

A szabályok:

1. linkeld be a blogodba azt, aki kipécézett 2. ossz meg magadról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi 3. pécézz ki 7 embert, nevezd meg őket és linkeld be a blogodba 4. egy hozzászólásban értesítsd őket a blogjukban, hogy ki lettek pécézve.
Engem: Bea és Kinga pécézett ki.

A hét dolog pedig:
  1. 8 évig zongoráztam és 3 évig klarinétoztam
  2. van 6 tesóm:1vérszerinti hugom, 2 mostoha nővérem, 2 félhugom, 1 félöcsém...én is nagy családod szeretnék!!A képen szüleim a 3 tesómmal +gyerekeinkkel
  3. sajnos eléggé rendetlen vagyok,Botond születése óta ez javulóban van,de van min változtatnom még
  4. szeretek a barátaimmal beszélgetni,leginkább társaságban érzem jól magam, ehhez képest egy olyan férjem van, aki inkább remete lenne...
  5. Református gimibe jártam,ahol nem igazán szerették ha több fülbevalód van,vagy nem természetes a hajad színe...ezért miután leérettségiztem több luk lett a fülembe és befestettem a hajam.(Ez annyira megtetszett,hogy egészen Botond-várásig vörös voltam, néha hiányérzetem is van,hogy most barna vagyok.)Hiszem,hogy nem az a fontos,hogy minden vasárnap a templom első sorában üljön az ember hanem,hogy a mindennapokban úgy éljünk ahogy az KELL.
  6. Állatorvos szerettem volna lenni, ehelyett tanár vagyok...néha elmélázom,hogy mennyire könnyebb egy nem visszabeszélő élölénnyel...
  7. voltam vegetáriánus, volt rövid,hosszú ,egyenes,göndör és vörös hajam...voltam nagyon vékony,és voltam(?) nem annyira...
+1 kép rólam,2 éve karácsony...jól érzem magam:)


viszont én nem tudok már nagyon senkit se kipécézni,mert azokat akiket olvasok, már megtalálták

7 megjegyzés:

Orsi írta...

Megnéztelek volna göndör és vörös hajjal is! :)

kisgekkó írta...

göndörnek még mindig göndör,csak általában össze van fogva...azért sajnos annyira nem göndör,mint a tied,inkább erősen hullámos..na keresek és teszek fel képet:)

Orsi írta...

Jó a kép tetszik! :)

King.art írta...

Hú, az avatarod, tök más a mamamin :)
Nem ismertelek volna meg, de nagyon jó ez a kép.

King.art írta...

Van kedved megint játszani? Akkor nézz be hozzám megint :)))

Orsi írta...

Látom már Zorka megtalált az újabb játékkal, de azért én is csatlakozom, néz be hozzám, ha van kedved!

Lívi írta...

Jaj, az a nagycsaládi kép annyira szép!!!!!!!!!!!!! :-) Fú, egyszer remélem, majd én is így ülök az első sorban: körülöttem a gyerekeim meg az unokáim. Jaj, nagyon tetszik!
Melyik gimibe jártál?